Vive La France

25 juni 2022 - Erstein, Frankrijk

Vandaag alweer dag zes van ons avontuur. Dat brengt ons niet alleen op de helft van het aantal fietsdagen, maar ook ruim over de helft van het aantal kilometers. En bovenal; via de brug bij Straatsburg fietsten we Frankrijk in. Dat is na Nederland en Duitsland dus ons derde land. Aangezien we lang langs de Rijn fietsten die hier de grens tussen Duitsland en Frankrijk is, vond KPN het nodig om mij zo ongeveer elke 10 minuten een SMS te sturen dat ik weer in Frankrijk en dan weer in Duitsland was. Na Straatsburg was het over en had men bij KPN kennelijk toch wel door waar we waren. Nog enkele kilometers een kanaal volgen en we waren tijdig op onze overnachtingsplek in Erstein.

Morgen weer een lange etappe die ons bijna naar Basel zal brengen.

Groetjes van Martin en Henk

1. Maria-Louisa Rovers Pineda:
    Bonne chance et amusez-vous bien, Bonne baisez du Best
  2. Mieke Steenmetz:
    25 juni 2022
    Jullie zijn goed bezig heren!! Hou vol en geniet.
  3. Gerrit:
    25 juni 2022
    Sorry zwager gisteren niks van mij laten, maar ik lees dat het goed gaat dus ga er vanuit dat de laatste stuk ook goed gaat dus nog ff volhouden
  4. Adrie Rotte:
    26 juni 2022
    Het is al een geweldige prestatie wat jullie nu al hebben gefiets. Maar nu gaat het klimmen.maar ook mooie omgeving. Succes de komende dagen. En vooral veel plezier.
  5. Richard en Hannie:
    26 juni 2022
    Succes met de resterende kilometers maar dat gaat jullie zeker lukken. Veel fiets plezier en geniet van de omgeving.